پست ثابت...

♥LOoOoOVE♥



سلام دوستاي خووووبم.

امیدوارم حالتون خووووب باشه.....

مرسی که به وبم اومدید....

به پست های قبلی سر بزنید.....

ممنونم از کسایی که زود به زود سر میزنن و برام کامنت میزارن....

خواهش میکنم نظر بدین...

 فعلاااا بای بای

 

 

               

 

 

                                     

 

                               



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت3:03---26 مهر 1392
سلااااام، وب خيييييلي باحالي داري!!!

اگه با تبادل لينك موافق بودي بهم خبر بده،راستي نظرت رو هم راجع به وبم بگو...منتظرتم!!!
پاسخ:سرزدم....


محمد1
ساعت22:35---12 مهر 1392
عزیزم وب باحالی داری به منم سر بزن

زی زی
ساعت15:38---12 مهر 1392
سلووووووووم وبت خیلی باحاله باهاش حال کردم به منم سربزن اپم بدوبیا منتظرما

tarafdar
ساعت13:02---25 شهريور 1392
دارم راه برگشتو گم می کنم به بن بست رسیدم بگو من کجام

میخوام حس کنم باز نزدیکمی بگو از کدوم جاده سمتت بیام
پاسخ:مرسی


tarafdar
ساعت0:07---25 شهريور 1392
واقعا پست های باحالی گذاشتی...

کلی خندیدم
پاسخ:مرسی....


tarafdar
ساعت21:47---24 شهريور 1392
چشات منو داده به دستای باد
دلم عشقتو از کی بخواد
دلتو با دلم به سادگی راه نمیاد
ببین دله من درارو همه بست
تو دلم کی بجز تو نشست
آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس


tarafdar
ساعت15:08---24 شهريور 1392
رز امیدوارم از نظراتم خوشت اومده باشه...









فک کنم این دیگه آخریش باشه
پاسخ:نه اگه نیایی ناراحت میشم....باید بیایی با همین اسم...


tarafdar
ساعت23:33---23 شهريور 1392
از فردا میخوام تو وبم مطلب بذارم...

راستی از این به بعد با اسم خودم کامنت میذارم....
پاسخ:به همین اسم بذار....بهم سر بزن.... منم سر میزنم


tarafdar
ساعت23:30---23 شهريور 1392
از فردا شروع میکنم به مطلب گذاشتن تو وبم....
راستی از این به بعد می خوام با اسم خودم کامنت بذارم...


tarafdar
ساعت23:10---23 شهريور 1392
به سلامتی اون که دله من تنگ میشه واس

اما وقتی روبرومه دلش از سنگ میشه بازم

به سلامتی اون که هرکی رو دید خنده کرده

اما وقتی منو میبینه زودی اخماش برمیگرده
پاسخ:راستی سر زدم به وبت ولی نشد کامنت بذارم....


tarafdar
ساعت23:04---23 شهريور 1392
خوابیدی رو باله موجا کاش میشد بودم کنارت
تو به دریا دل سپردی من تو ساحل چشم به راحت


tarafdar
ساعت15:32---23 شهريور 1392
چی عشقه تو نگاه تو داغون و نابود کرده

آتیش عشقمونو کی خاکسترو دود کرده

حرفای پر مکر کدوم گرگی تورو مغرور کرد

کی تورو ازدلم گرفت کی تورو از من دور کرد

کی نقطه ضعف منو دید کی دستتو ازم گرفت

اون همه اشتیاق چی شد کی از چشات قسم گرفت


پاسخ:عالی تر از همیشه


tarafdar
ساعت23:47---22 شهريور 1392
اصلا نمیدونم چرا چطور شد اینجوری اینجا نظر میذارم .....

ولی انگار داره عادت میشه....
پاسخ:اشکالی نداره بازم بزار....خوشحال میشم... یه جورایی باحاله


tarafdar
ساعت23:36---22 شهريور 1392
درست وقتی که داری نظرات رو تایید میکنی نظر گذاشتم

مرتضی پاشایی : بیا برگرد
پاسخ:اهان یادم اومد گفتم اشناس....ولی یادم نمیومد...مرسی... الان دارم اپ میکنم...هر چی دلت خواست نظر بده.... هر چند دیقه یه بارم رفلش کن....


tarafdar
ساعت23:31---22 شهريور 1392
بیا برگرد نذار دیر بشه خسته شم

نذار قلبم بره جایی وابسته شم

دله من تنگ شده باز بیا پیشه من

بیا بازم تو گوشم یه حرفی بزن
پاسخ:خیلی خوبهههه مرسی ازت.... اهنگه کیه؟؟؟؟


ali
ساعت23:23---22 شهريور 1392
webet alie
پاسخ:مرسی


tarafdar
ساعت23:23---22 شهريور 1392
میدونستم مزه ی عشقم دلتو میزنه

دله تو یه تیکه سنگه خوب محاله بشکنه

تورو دست کم گرفتم که این شد آخرش

هنوزم خاطرت اینجاس بیا بردار ببرش

خیلی دلم ازت پره بدجوری از تو دلخوره

یه روز تلافی میکنه دل از دله تو میبره

قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی

من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی
پاسخ:مثل همیشه عالی بود


tarafdar
ساعت0:57---22 شهريور 1392
درگیر رویایه توام منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت تو منو انتخاب کن

دلت از آرزوی من انگار بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من چشمات بی اثر نبود
پاسخ:عالییییی


tarafdar
ساعت0:52---22 شهريور 1392
سلام مشکلی نداری که من اینجا نظر بذارم؟؟

شاید فقط تو نظرات بخونم
پاسخ:نه اصلا خیلی هم خوبه...ادامه بده


tarafdar
ساعت15:40---21 شهريور 1392
چی تو چشاته که تو رو انقدر عزیز میکنه

این فاصله بی تو منو داره مریض میکنه

اینکه نگات نمی کنم یعنی گرفتار تو ام

رفتن همه ولی نترس من که طرفدار توام
پاسخ:عالی میخونییییی...خیلی قشنگه صدات:D


tarafdar
ساعت15:10---20 شهريور 1392
از اسم رز خوشم میاد...











فقط همین
پاسخ:ممنون ...لطف داری عریزم


playful girl
ساعت23:41---7 شهريور 1392
اینکه توقع داشته باشی چون آدمِ خوبی هستی

دنیا باهات خوب رفتار کنه

مثل اینه که از یه گاو توقع داشته باشی کـــه چون گیاهخواری،بهت حمله نکنه !
آپم یه سر بزن


فهیمه
ساعت10:33---5 شهريور 1392
سام گلم خوبی لینکت کردم وبت عالیه این وبلاگ دومه منه اگه خواستی برو ونظرت رو مطرح کن ممنونhttp://loveblackmem.loxblog.ir

سعید
ساعت18:33---1 شهريور 1392
من ندیدم خوش‌تر از جادوی تو،

ای سکوت ای مادر فریادها

گم شدم در این هیاهو گم شدم،

تو کجایی تا بگیری داد من؟

گر سکوت خویش را می‌داشتم،

زندگی پر بود از فریاد من


احسان
ساعت10:19---31 مرداد 1392
میدونم دختری

♥یگانه♥
ساعت1:44---31 مرداد 1392
سلام عزیزم، امیدوارم هر کجا که هستی شاد باشی. اجی جون وب قشنگی داری،خوشحال میشم به منم سر بزنی، راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.
پاسخ:مرسی عزیزم توهم به همچنین بهت سر میزنم..


♥یگانه♥
ساعت1:42---31 مرداد 1392
به شونه های کسی تکیه بده که اگه خوابت برد، سرتو نذاره زمین!

سعید
ساعت1:17---31 مرداد 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنیااااااااااااا
پاسخ:با کمال میل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 31 مرداد 1398برچسب:,سـاعت 1:4 نويسنده roza
яima