سلوم

♥LOoOoOVE♥



سلوم سلوم سلوم.....امروز روز خوبی بووود مثه بقیه ی روزها خداراشکر...لبخند

به خوبی و خوشی تموم شد امروز هم....ولی یه خبر بد...داریم روز به روز به

باز شدن مدرسه ها نزدیک میشیم...گریهمن خیلی استرس دارم چون امسال با همه ی

سالها فرق میکنه...باید خیلی درس بخونم....از یه طرف هم دوستام جدید میشن این خوبه

که با ادمای جدید اشنا شی...ولی دوستای خودم و خیلی دوسشون دارم....هیچوقتم

فراموششون نمیکنم...امیدوارم اونا هم منا فراموش نکنن....چشمک

خوشحال میشم اگه اتفاقی برای شما افتاده توی امروز چه خوب چه بد و برام کامنت بذارین.....بوسه



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت15:34---21 شهريور 1392
manam dustam jadid mishan

amir
ساعت12:16---16 شهريور 1392
واااااااااااااایییییییییی...
مدرسه داره میاد...




amir
ساعت12:18---14 شهريور 1392
گور بابای مدرسه...
یه سر بهم بزن...


احسان
ساعت23:17---10 شهريور 1392
من هم دعا میکنم که در سال جدید همیشه شاد وخوشحال باشی
پاسخ:مرسی ممنونبه هم چنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,سـاعت 21:32 نويسنده roza
яima