خودم و خیلی دوست دارم

♥LOoOoOVE♥



از اونجایی که من خودم و خیلی دوست دارم این گلها تقدیم به خودم

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت13:12---25 خرداد 1392
من زیاد وبم رو آپ نمیکنم...
اما سمت چپ وبم خیلی مطلبه ها...
همش رو هم بخون چون بنظر خودم همش قشنگه...
خدافسسس


امیر
ساعت10:58---16 خرداد 1392
سلام...

روزا جون...

یه چیزی رو میدونستی؟

هم همشهری در اومدیم و هم اینکه فقط یه ماه از من بزررگتری اما من 182 تا قد دارما...

از اینکه دوباره دیدمت خیلی خوشحال شدم...از نظرت هم ممنون...

اما از اینکه دقیقا یک ما از من بزرگتری خیلی ناراحت شدم...

فعلا خدافس
پاسخ:منظورت از اینکه قدت 182تاست چی بووود؟هان هان هان؟؟؟ اخییییی کوچولو ...ولی از اینکه هم شهری هستیم خوشحالم....راستی بازم سر زدم بهت ولی مطلب جدیدی ندیدم که نظر بدم... بازم سر بزن....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 16:34 نويسنده roza
яima