عـآבت

♥LOoOoOVE♥



زمـآטּ هیـچ בرבے را בوآ نکــرב..

این مَــטּ بوבҐ

که به مــرور زمـآטּ عـآבت کرבҐ ..

و بـآ ایــטּ هـَمه،

چهـ اجبـآر سخـتـے اســت،خــَنـבه...

و بـآور کنیــב که مـَــטּ خوشـפــالــَم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

tarafdar
ساعت21:02---25 مهر 1392
یه بیت از شعر های خودم بود
پاسخ:عالییییییی بود


tarafdar
ساعت19:44---25 مهر 1392
زندگی این دله من شبیه یک کتابه

که از تموم ورقاش فقط تورو نداره


پاسخ:معنیش خیلی قشنگه


tarafdar
ساعت14:53---25 مهر 1392
هر چند تایی که تو این یکی دو ماه عوض کردی
پاسخ:ندارمشون....هر وقت توی وبم میذارم از رو سیستم پاک میکنم....ولی اینو برات کامنت میکنم که الان هست...


tarafdar
ساعت12:11---25 مهر 1392
سلام

میتونی اون متن هایی که بعد عنوان وبلاگت میذاری بیای واسه منم کامنت بذاری...

خیلی قشنگه...

به درد پیام فرستادن میخوره
پاسخ:کدوم و میگی؟


نگین
ساعت17:15---17 مهر 1392
من ﺍﮔﺮ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻣﻰ ﻧﻮﻳﺴﻢ
ﻧﻪ ﻋﺎﺷﻘﻢ ...
ﻧﻪ ﺷﻜﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ …
ﻓﻘﻂ ﻣﻰ ﻧﻮﻳﺴﻢ ﺗﺎ ﻋﺸﻖ ﻳﺎﺩ ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻤﺎﻧﺪ ..


احسان
ساعت23:12---8 مهر 1392
زیبابود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:,سـاعت 22:22 نويسنده roza
яima