سلام به همه دوستام.....

♥LOoOoOVE♥



سلام به همه دوستام.....

خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ مدرسه خوش میگذره؟

من که اصلا بهم خوش نمیگذره...

هنوز هیچی نشده از مدرسه خسته شدم....

هرروز میرم مدرسه و فقط میخوام زود تموم بشه برسم خونه......

واقعا خسته کنندس.....حالا از مدرسه بگذریم....

تازه به این پی بردم که کسایی که براشون ارزش قاءلم اصلا براشون ارزش ندارم حتی یه ذره......

و این خیلی ناراحتم میکنه....منم تصمیم گرفتم دیگه به کسی اهمیت ندم و برای خودم خوش باشم....

و با کسایی رفت و امد و بگو مگو کنم که واسشون ارزش داشته باشم.....

بیشتر از همه از این اتیش میگیرم وناراحتم که من همه کاری واسه همه میکنم اما هیچکس یکم بهم اهمیت نمیده....

فقط از خدا ممنونم که همیشه بهم ارامش میده....

و این وبلاگ که بعضی موقع ها بغض هایی که توی گلوم گیر کرده و اینجا یکم خالی میشه...

یه چیز دیگه این که من وبلاگم و کمتر اپ میکنم و کمتر میتونم به کسایی که دنبالشون میکردم سر بزنم...

ولی شما اگه وقت کردین سر بزنید چون بعضی وقتها واقعا کامنتایی که میذارین بهم امید میدن منم قول میدم

هر موقع وقت کردم بهتون سر بزنم و جبران کنم....دوستون دارم ممنون از شمایی که این مطلبو خوندین....

شب همگی بخیر خوابای رنگی وارنگی بببینید.....

 



نظرات شما عزیزان:

tarafdar
ساعت22:51---24 مهر 1392
چون یه شهر دیگه واسه تحصیل هستم به نت دسترسی ندارم

...

از این به بعد سعی میکنم روزایی که خونه هستم بیام واست کامنت بذارم
پاسخ:مرسی...زود به زود بیا حتما....برام نظر بذار.... موفق باشی هرجا هستی


tarafdar
ساعت19:08---24 مهر 1392
یه مدته کم اینترنت میام...

آغشتو به غیر من به روی هیچکی وا نکن

منو از این دل خوشیا آرامشم جدا نکن
پاسخ:chera akhe???


احسان
ساعت13:57---24 مهر 1392
اپم
پاسخ:باش


ali
ساعت13:38---24 مهر 1392
etefaghan be man inghadr khosh migzare k nemiduni
پاسخ:خداراشکر


tarafdar
ساعت7:37---24 مهر 1392
عطر تو این اتاقو پر کرده این هوا اون هوای سابق نیست

اون که موندنت مخالف بود حالا با رفتنت موافق نیست
پاسخ:سلام چندروز نبودی....؟!


✖ یگانه ✖
ساعت5:32---24 مهر 1392
من زبان برگ ها را می دانم …
مثلا “خش خش” یعنی “امان از جدایی”
پیش از جدایی از درخت هیچ برگی خش خش نمی کند …


احسان
ساعت19:45---21 مهر 1392
اپم

احسان
ساعت0:42---20 مهر 1392
چشم حتما
پاسخ:mer30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,سـاعت 21:37 نويسنده roza
яima