یه غم بزرگ(دوستم اتنا)

♥LOoOoOVE♥



سلام....یه غم بزرگ اومده سراغم...نه فقط سراغ من سراغ خیلیای دیگه... از اشناهای خودم.....

یادم به دوستم افتاد که تقریبا دو هفته پیش از پیشمون رفت....

خیلی ناراحت بودم و دلیل اینکه وقت نکردم اپ کنم هم همین بود....

واقعا برا من که زیاد بهش نزدیک نبودم سخت بود چه برسه به کسایی که همش پیشش بودن و باهاش در رفت و امد بودند...

به همشون تسلیت میگم و از خدا میخوام بهشون صبر بده چون واقعا سخته....خیلی خیلی.....

اسم دوستم اتنا بود که سرش گیج میره و از طبقه ی 4 میوفته پایین....خیلی وحشتناک و ناگهانی بود....

براش دعا کنید...حمد و سوره هم یادتون نره.....

بیایین قدر زندگیامون و بیشتر بدونیم.....

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت11:18---25 مهر 1392
khoda biyamorzatesh


پاسخ:ممنون...


amir
ساعت2:34---25 مهر 1392
متاسفم برای دوستت...

میفهمم چی میکشی...
پاسخ:ممنون..اره خیلی سخته


احسان
ساعت20:00---24 مهر 1392
تسلیت میگم
پاسخ:mamnoon


MOSTAFA
ساعت15:53---24 مهر 1392
بی احساس ترین ادمای امروز.....

با احساس ترین ادمای دیروزند....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:,سـاعت 15:23 نويسنده roza
яima