به سلامتی

♥LOoOoOVE♥



سلامممممم بالاخره امتحانا تموم شدن..هوراااااا...

خیلی خوشحالم از این به بعد دیگه فقط عشق و حال...

به سلامتی خودمون...



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت10:49---24 خرداد 1392
سلام...

پرسیده بودی چرا یه پسر میتونه دختر باشه اما یه دختر نمیتونه پسر باشه...

همونطور که 2 میتونه 1 باشه...

اما 1 نمیتونه 2 باشه...

شد؟

من تو کار خواننده زن نیستم برا همین نمیشناسم...

راستی از اینکه به بقیه مطالب وبلاگم سر میزنی و نظر میدی ممنونم...

خدافسسسسس...
پاسخ:خواهش میکنم..منم ممنونم


امیر
ساعت12:33---23 خرداد 1392
این یکی خیلی تابلوئه خداییش...

دختر جماعت زیاد سوتی میده...

حالا اینیکی هم آوانس تو...

سر بزن وبم دیگه...

نظر هم بده...

راستی این زنه کیه؟

خیلی برام آشناس...

فعلا خدافسسس...
پاسخ:واااا این شکیرا ست !!!چجوری نمیشناسیش؟؟؟؟؟؟


امیر
ساعت14:35---22 خرداد 1392
راستی به منم سر بزن دیگه...

خیلی بدی...

من هرروز دارم سر میزنم اما تو چی؟

موی بلند روی سیاه...

آره خداییش نه ماه عقده ی تابستون داشتیم بالاخره اومد...

میگما...

وبلاگت یه چیزی کم داره...

اگه گفتی چیه یه شارژ 5 تومنی مهمون من...


پاسخ:منم همش سر میزنم... خاطره حتما میخوایی بنویسم؟هوووووم؟؟؟


امیر
ساعت14:31---22 خرداد 1392
سلام...

من هرروزی که از زندگیم میگذره بیشتر به سوتی های شما دخترا پی میبرم...

دیروز دختر خالم گوشی تلفن خونشون رو برداشته مگه کیه؟

امروزم که اومدم میبینم نظر قبلی رفیقت گفته رهزا...

یکم کمتر سوتی بدین بابا...

منتظر یکی از تو هم هستم رفیققققق...

فعلا خدافسسسس...


پاسخ:این که سوتی نیس!ما هممون هرچی میخواییم بگیم یه ه بهش اضافه میکنیم مثلا به شیرین میگیم شیهرین


نسیم
ساعت16:18---21 خرداد 1392
هووووووووووووووووووووورررررررر ررررااااااا

واااااای حالا هرروز میام خونتون رهزاااااااا پاسخ:قدمت رو چشمم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,سـاعت 13:26 نويسنده roza
яima