برنگرد !!!

♥LOoOoOVE♥



برنگرد !!!

کمی عوض شدم .  

دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم .  

به کسی تکیه نمیکنم .  

از کسی انتظار محبت ندارم .  

خودم بوسه میزنم بر دستانم   

سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم   

نگران خودم میشوم 

برای خودم هدیه میخرم . 

 با خودم ساعت ...ها حرف میزنم

در دنیای خودم ... کسی حق ورود ندارد جز خودم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sohel
ساعت11:10---9 تير 1392


امیر
ساعت1:39---6 تير 1392
وبلاگت واقعا عالیه من باکمال افتخارشماروبانام loveلینک کردم لطفا شماهم منو بانام لینک 110لینک بفرمایید...


پاسخ:ممنون لطف داری....


milad
ساعت23:41---5 تير 1392
وبلاگ بسیار زیبایی دارید پاسخ:مرسی ازت....

mohamad reza
ساعت16:22---5 تير 1392
عشق یعنی اینکه اگه هر غلطی هم که بکنی بازم برمیگردی پیش اون کسی که دوسش داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,سـاعت 15:56 نويسنده roza
яima