واکسن زدم

♥LOoOoOVE♥



سلام امروز حالم خوب نیست....Frownبرا اینکه واکسن زدم...خیلی درد داشتFrownهنوزم درد میکنهFrown

اگه تونستم پست میذارم اگه نتونستم ببخشید.....Smile

شایدم دوباره یه چند روزی نباشم....Frown

همتون و دوست دارم...Kiss

این بوس هم تقدیم به شما.....



نظرات شما عزیزان:

سهيل
ساعت14:14---24 تير 1392
: قول داده بودم خوب ميشهB
پاسخ:اره ...خوبم


امیر
ساعت15:07---23 تير 1392
سام علیک...

دیگه به ما سر نمیزنی...

کجایی؟

اونروز که من واکسن زدم نه سردش کردم نه هیچی...

مامانم گفت دختر فلانی واکسن زده دستش درد گرفته...

گفتم برو بابا ما پوستمون کلفته...

آره...

دخترا پنیرن...

دس بزنی میمیرن...

هه هه

خدافس...
پاسخ:من دستم خیلی درد میکرد....


شهاب
ساعت22:38---19 تير 1392
وب خوشگلي داري اميدوارم هر چي زودتر خوب بشي
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:,سـاعت 14:23 نويسنده roza
яima