شهر من اینجا نیست..!

♥LOoOoOVE♥



آیا اینجا ایران است....؟

شهر من اینجا نیست..! اینجا آدم که نه! آدماکهایش ناجور رنگ بی رنگی اند و

جالبتراینجا هر کسی هفتاد رنگ بازی می کند تا میزبان سپاهی دیگر باشد!

شهر من اینجا نیست... اینجا همه قارقار چهلمین کلاغ را دوست میدارند و

آبرو چون پنیری دزدیدهخواهد شد! اینجا...مریم مقدس هم باشی این آدمها

با نگاه هرزه شان حامله ت میکنند! اینجا... سبدهایشان پر از تخم مرغ همتی

است که غالبا دو "زرده اند"من به دنبال دیارم هستم، شهر من اینجا نیست...

شهر من گم شده است....شهر من اینجا نیست ،شهر من پشت نفسهای تو

زندانیست...

و این چیزی ست که از تمدن 7000 ساله بجا مانده

با امید به فردایی روشن و با اتحاد و غیرت آریایی جدا از هر گونه تعصب

نژادیودینی و قومی دست در دست هم داده و نام مقدس ایران را سر

دهیم و همه با هم برای سربلندی ایران همدل میشویم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت13:06---14 مرداد 1392
یه بار دیگه هم میگم...

شاید یادت رفته باشه...

اگه نمیتونی اطرافت رو عوض کنی خودتو عوض نکن...

میدونم این مطلب رو همینطوری گذاشتیا...

ولی خب...

باارزش ترین چیزی که تو زندگیم یاد گرفتم این بود که...

تو خودت رو داشته باش بقیه همو دارن...

تورو نمیگما...

کلا میگم...

من خودم اینهمه تو وبلاگم نصیحت میکنم...

به خودم گفتم تو نمیخواد نصیحت کنی...

خدت اونجور که دوست داری بقیه باشن باش...

بقیه هم خوب میشن...

آره دیگه...

ابنجوریه...
پاسخ:از حرفات سر در نمیارم.....در ضمن من منظور خاصی نداشتم....ممنون که نظر دادی


soheyl
ساعت1:52---14 مرداد 1392
خيلي خوبه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,سـاعت 1:51 نويسنده roza
яima